دانلود آهنگ بی معرفت از علی عبدالمالکی

دانلود آهنگ بی معرفت از علی عبدالمالکی
dl ahang jadid Ali Abdolmaleki – Bi Marefat
آهنگ منو بارونو خیابونو منو یه دل داغونو من تنها و تو با اونو یه بغض نیمه کاره
دانلود آهنگ بی معرفت از علی عبدالمالکی


متن آهنگ بی معرفت علی عبدالمالکی

منو بارونو خیابونو منو یه دل داغونو من تنها و تو با اونو یه بغض نیمه کاره
منو تنهاییو جداییو نمیدونم کجاییو نذاشتی واسم راهیو بارونم میباره
آی امون امون امون از تو یار خاطره هامونو یادت بیار
تو و یارتو قرارتو تو و دار و ندارتو منم به انتظار تو کجا برم نباشی
منو قولاتو قسم هاتو منو خاطره هام با تو ندادم به کسی جاتو دلت اومد جدا شی
آی امون امون امون از تو یار خاطره هامونو یادت بیار
بی معرفت کی الان تو قلبته بی معرفت دست کی تو دستته
رسمش نبود که بری نگی چته بی معرفت …
بی معرفت این نبود قرارمون بی معرفت پس چی شد آیندمون
رسمش نبود بگذری از عشقمون بی معرفت …

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بی معرفت با لینک مستقیم

بارون بارونه توی دل منه دیوونه حال یه عاشقو فقط خدا میدونه
آی عزیز دل من نشو قاتل من …
دونه دونه خاطره هات توی سرمه هرجا که میرم یکی شبیهت دور و برمه
آی عزیز دل من نشو قاتل من …
بی معرفت کی الان تو قلبته بی معرفت دست کی تو دستته
رسمش نبود که بری نگی چته بی معرفت …
بی معرفت این نبود قرارمون بی معرفت پس چی شد آیندمون
رسمش نبود بگذری از عشقمون بی معرفت …

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دانلود آهنگ من دلی دوست داشتمت از مهراد جم

دانلود آهنگ من دلی دوست داشتمت از مهراد جم DL New Song  Deli  –  Mehraad Jam  متن آهنگ مهراد جم من دلی دوست داشتمت هر شب تو فکرت...