دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی نازنین

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی نازنین
دانلود آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی نازنین از مازیار فلاحی با لینک مستقیم و کیفیت اورژینال به همراه متن آهنگ از  سایت دانلود آهنگ جدید مرسی موزیک
خواننده : مازیار فلاحی | سبک آهنگ : عاشقانه شاد  آهنگساز: فرامرز نصیری | ترانه سرا: محمد مهدی علینژاد
Danlod Ahang jadid Mazyar Fallahi – Nazanin
دانلود آهنگ مازیار فلاحی نازنین

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی نازنین

متن آهنگ نازنین مازیار فلاحی

بیا بیا بیا بیا
ای جان من جانان من تو جان جانی من سرخوشم من دلخوشم چون تو بمانی
من بی تو اینجا خسته جانم بیقرارم من مانده ام با خاطرت در روزگارم
بیا بیا نازنین ببین ببین با منی چو شد فدا جان من فدای جان تو
بیا بیا دلبرا تو در برم جان بخواه چو شد فدا جان من فدای جان تو
بیا بیا بی تو من خسته جانانم ببین ببین بی تو من جان پریشانم بی تو من بیقرارم
بیا ببین از غمت ناله سر دادم ببین مرا بی کسم دل مرنجانم بی تو من بیقرارم

دانلود آهنگ با کیفیت 128


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دانلود آهنگ من دلی دوست داشتمت از مهراد جم

دانلود آهنگ من دلی دوست داشتمت از مهراد جم DL New Song  Deli  –  Mehraad Jam  متن آهنگ مهراد جم من دلی دوست داشتمت هر شب تو فکرت...